środa, 21 grudnia 2016

Pierwsza notka -moja historia urodowa;)

Witam was moje robaczki ! <3
Mam na imię Żaneta , mam 20 lat i mieszkam na wsi. Jestem miłą , sympatyczną i spokojną osobą , nieco zwariowaną ale skromną i nieśmiałą.
Od 16 roku życia mam straszny pociąg do makijażu i wszystkim związanym z urodą i zdrowiem. W gimnazjum przyszedł czas , gdy wszystkie dziewczyny zaczęły zapuszczać włosy i malować się , więc i ja wpadłam w ten obłęd "stać się starsza z wyglądu" . Zaczęło się eksperymentowanie z włosami , a więc farbowanie, katowanie prostownicą , maski i wszystkie inne dziwne rzeczy. natomiast mój makijaż był bardzo minimalistyczny w porównaniu do obecnego a składał się z podkładu, czarnej kredki , tuszu i pudru.
Od tamtego czasu zaczęłam buszować po internecie w poszukiwaniu informacji . jeszcze wtedy nie było tylu blogów, stron z poradami , recenzjami i wszelakimi informacjami na dowolny temat, natomiast teraz internet jest to studnia bez dna. Można znaleźć opinie, recenzje praktycznie wszystkich produktów, znaleźć wiele rożnych porad , trików które ułatwiają nam życie.
Większe zainteresowanie w tej dziedzinie zaczęło się w 2 klasie technikum (18 lat) , wtedy zaczęła się moda na konturowanie twarzy , kreski eyelinerem i bardzo mi się to podobało.
Teraz już dzisiaj jestem "lepszą" amatorką w dziedzinie makijażu , ale tyle dla siebie mi wystarczy. Wiadomo chciałabym pogłębiać wiedzę i szerzyć praktykę ale w chwili obecnej na to nie liczę .
Podsumowując -jetem człowiekiem i popełniam błędy , jest to naturalna rzecz i jak najbardziej potrzebna , gdyż uczymy się na błędach.
Chciałabym zdobyć Was moich robaczków jak najwięcej, chcę to robić dla WAS ! Liczę na was że pomożecie mi przebrnąć moje pierwsze kroki i wspólnie co osiągniemy . Chcę spełniać wasze oczekiwania , dlatego piszcie co robię źle, co byście zmieniły a ja na pewno z tego skorzystam.
Odwiedzajcie mnie jak najczęściej i udzielajcie się a pójdzie nam to ' w boczki" nawzajem.
Pozdrawiam i całuję <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz