poniedziałek, 23 stycznia 2017

ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY.....

     

 
 Moje drogie robaczki ! Bardzo dawno mnie tu nie było i przez to zaniedbałam tego bloga. Jednakże to wszystko , że przez tydzień chorowałam , potem miałam kilka chwil bardzo dla mnie ciężkich( sprawy rodzinne, problemy ze zdrowiem i chwilowa rozłąka z chłopakiem) i nie miałam ochoty na nic , ale bardzo bardzo was przepraszam i postaram się jak najczęściej tu przebywać. 
Jak widać lub nie widać zmieniłam wygląd bloga , ale także nazwę oraz poszerzyłam kryteria tematyczne. Czyli zobaczycie tu wiele nowych , innych postów, kompletnie nie związanymi z modą, kosmetykami , ale będzie jeszcze o ..........zobaczycie same :D 
Mam nadzieję , że was nie zanudzę i zostaniecie ze mną na dłużej ! :D 
Pamiętajmy "w kupie siła " :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz